dijous, 9 de desembre del 2010

Pont del Roc

El pont m'ha servit per descansar i no fer res. El dissabte vaig quedar amb el Martí, l'Albert i el Roger per fer un treball de socials. Vam estar fins a mitja tarda fent-lo, després vem grabar unes quantes idees de cançons amb la ZoomQ3. Més tard vaig quedar amb el Pol i vam veure el Barça acompanyats d'un bon llom amb formatge. El diumenge vaig jugar un partit al matí, i vam perdre 2-3 contra el Badalona per culpa de l'àrbitre. La resta del dia me'l vaig passar al sofà fins que vam marxar a Sant Llorenç de Morunys. Allà vaig sopar amb els meus cosins i després vaig sortir al poble per veure els amics de l'estiu. L'endemà al matí vaig anar a pistes, al Port de Compte, la neu estava bastant bé però plovia i vam acabar xops, la resta del dia la vam passar a la llar de foc mirant la televisió, i per sopar ens vem fer una pizza monumental, amb emental, mozarella, frankfurt, bacó i botifarra i vam mirar James Bond, gran final de nit. El dimarts em vaig llevar tard, vaig esmorzar amb alegria, i vaig fer deures. Per dinar el meu pare va fer macarrons com els de la meva àvia i després vaig anar a casa els meus tiets a berenar. Després vaig tornar cap a Sabadell. El dimecres vaig anar a la Copa CocaCola, i després de tres partits sense encaixar cap gol ens van eliminar per diferència de gols, després vaig acabar el dia estirar al sofa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada