dijous, 9 de desembre del 2010

Pont de l'Albert

El dissabte vaig quedar amb el Martí, el Roc i el Roger per fer un treball de socials i ens vem passar tot el dia a casa el roc. Un cop acabat el treball vem grabar alguna cançó nostre i quan vem acabar vaig marxar a casa.
El diumenge em vaig quedar tot el dia a casa, vaig fer els deures i vaig tocar la guitarra la resta del dia.
El dilluns pel matí vaig anar a veure el meu avi a l'hospital Sant Pau. A l'hora de dinar vaig anar a la Maquinista i em vaig comprar algu de roba. A la tarda, vaig quedar amb el Roger, la Mariona i la Marta per fer una volta pel centre de Sabadell.
Dimarts em vaig tornar a quedar a casa fent més deures i descansant al sofà. Per la tarda vaig anar al cinema amb la familia a veure Narnia, una pel·lícula bastant dolenta.
Dimecres matí em vaig llevar per quedar amb el Roger i el molt merdes em va enviar un sms dient que no es veia en cor d'anar al club i vaig haver-me de podrir a casa. Després de dinar vaig quedar amb el Martí, el Jaume i el Roger per comprar coses al McDonalds per aviam si ens tocaven regals. Al tornà a casa vaig topar amb la Marta Solano i després vaig anar a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada